poniedziałek, 10 lutego 2014

Street Style look

Trochę dawno mnie tu nie było, ale postanowiłam odświeżyć trochę bloga i od teraz będę dodawać nie tylko posty modowe ale także o tematyce fitness ^^ Jako ze jest teraz moda na zdrowe odżywianie i bycie FIT i ja postanowiłam coś zmienić w swoim życiu ;) Szczerze mówiąc zaczęłam "zmieniać" swoje życie w maju ubiegłego roku, kiedy zaczęłam ćwiczyć z Ewą Chodakowską i trochę z p90x, ale po 2 tygodniach straciłam motywacje. Teraz postanowiłam tak na poważnie wziąć się za diete i ćwiczenia. Będę zamieszczać posty w których opisze mój jadłospis i ćwiczenia które wykonywałam danego dnia :)  Może kogoś to zmotywuje do ćwiczeń, kto wie ;D

A teraz mam dla Was moja stylizacje. Może trochę nie adekwatna do pory roku ale przecież każdego dnia robi się coraz cieplej, wiec może już niedługo będzie można się tak wybrać na miasto ;D






czapka- Primark / spodnie - Bershka / bluzka - New Look / torebka - River Island / buty - River Island


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz